Матусівська громада
Черкаська область, Звенигородський район

Матусівська  сільська рада  відновила  державну реєстрацію народження дитини, реєстрацію шлюбу та видачу довідок  про смерть

Дата: 11.03.2021 15:44
Кількість переглядів: 664

Нотаріальні дії здійснює секретар Матусівської сільської ради Наталія Петрівна Рак в приміщенні сільської ради за адресою вул. Кравченка,7.
ДОКУМЕНТИ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ ПРИ ДЕРЖАВНІЙ РЕЄСТРАЦІЇ НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ

Одночасно з заявою про державну реєстрацію народження подаються:

а) паспорти або паспортні документи, що посвідчують особи батьків (одного з них). Якщо документ, що посвідчує особу одного з батьків, з поважних причин не може бути пред’явлений, то орган державної реєстрації актів цивільного стану не вправі відмовити в державної реєстрації народження дитини. Відомості про другого з батьків у цьому разі зазначаються на підставі свідоцтва про шлюб.

б) паспорт або паспортний документ, що посвідчує особу заявника, у разі, якщо державна реєстрація народження провадиться не батьками, а іншою особою;

в) документ, який є підставою для внесення відомостей про батька дитини (свідоцтво про шлюб, заява матері, спільна заява матері та батька дитини). За відсутності свідоцтва про шлюб підтвердженням зареєстрованого шлюбу може бути відмітка про його державну реєстрацію в паспортах або паспортних документах матері та батька дитини (пункт 12 глави 1 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).

В який термін з моменту народження потрібно зареєструвати місце проживання дитини, які необхідні документи?

Відповідно до статті 6 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.

Серед документів, які необхідно буде подати батькам є:

  • заява про реєстрацію місця проживання, встановленої форми;
  • копії паспортів батьків;
  • витяг про державну реєстрацію народження відповідно до статті 135 Сімейного кодексу України ( у разі державної реєстрації народження дитини матір’ю одиначкою);
  • копію свідоцтва про народження. Реєстрація місця проживання дітей, які є іноземцями чи особами без громадянства, здійснюється за умови внесення даних про дітей до посвідки на постійне або тимчасове проживання їх батьків та копії свідоцтва про народження. Документи, видані компетентними органами іноземних держав, підлягають легалізації в установленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами;
  • квитанцію про сплату адміністративного збору.
ДОКУМЕНТИ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ СМЕРТІ

Особа, яка звернулась щодо державної реєстрації смерті, повинна пред’явити на своє посвідчення паспорт або паспортний документ. Відсутність зазначеного документа не є підставою для відмови в державної реєстрації смерті (пункт 7 глави 5 розділу ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні).

Підставою для державної реєстрації смерті є лікарське свідоцтво про смерть. 

Для державної реєстрації шлюбу, необхідні такі оригінали документів:

  • паспорт ;
  • ідентифікаційний номер;
  • для тих, хто раніше був у шлюбі - свідоцтво про розлучення або рішення суду;
  • документ, що пов'язаний з військовою службою (військовий квиток, приписний або білий квиток).

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь