Матусівська громада
Черкаська область, Звенигородський район

Дистанційне навчання та дистанційна робота педагогів Матусівського НВК №2 у режимі карантину

Дата: 06.04.2020 12:22
Кількість переглядів: 562

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19»,    наказу Міністерства освіти і науки України від 16 березня 2020 року № 406 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу СOVID-19»,  Методичних рекомендацій щодо встановлення гнучкого режиму робочого часу, затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України  від 04 жовтня 2006 року №359, Розпорядження Матусівської сільської ради від  11  березня 2020  №  01-04/9  «Про закриття НВК на карантин та переведення учнів на дистанційну форму навчання»,  наказу Матусівського НВК №2 від 11.03.2020 року №19 «Про   призупинення освітнього процесу  в закладі та переведення здобувачів освіти на дистанційну форму навчання»,   в зв’язку   з ускладненням епідеміологічної ситуації та з метою обмеження розповсюдження коронавірусу СOVID-19  запроваджено у Матусівському НВК №2 запроваджено дистанційне навчання та гнучкий (дистанційний)  режим роботи працівників навчально-виховного комплексу.    
Тож перед педагогами постало   непросте завдання: як організувати продуктивний освітній процес дистанційно? На допомогу організації і впровадженню дистанційного навчання  прийшли   інформаційні комунікаційні технології. Адже  освітні програми потрібно виконати, а до кінця навчального року лишилось не так багато часу.   Щоб впоратись із цією непростою ситуацією, дистанційе навчання учнів,   педагоги   використовують      безкоштовні сервіси Classmill.com та Google Classroom. На цих онлайн-платформах   триває робота в режимі реального часу  та  за   завданнями  для домашнього опрацювання. Вчителі контролюють виконання домашніх завдань з вивчених тем дистанційно,   оновлюють домашні завдання, змінюють   термін виконання, прослідковують, коли було виконано завдання  учнями, оцінюють їх, та отримують від учнів   проєкти, а самі, на допомогу кращого засвоєння теоретичного матеріалу, завантажують відео- чи аудіо файли. Також   для дистанційного навчання учнів  педагоги використовують  соціальну мережу Facebook.   В основному, для  перевірки письмових завдань  та  читання напам’ять віршів, уривків художніх творів  на допомогу прийшли додатки Viber та WhatsApp.  Вчителі та учні  використовують ці ресурси тому, що вони  забезпечують доступність у взаємообміном  інформацією, фотофайлами, що сприяє співпраці.  Це дуже просто і ефективно.
 Педагоги під час карантину      використовують можливість  для самоосвіти, покращуючи свої знання з ІКТ, інноваційних технологій, з педагогіки та  психології.  Для цього вони використовують онлайн-ресурси: EdЕra, «На урок», «Всеосвіта», портал Міністерства цифрової трансформації «Дія», «Мій клас», «Prometheus», «TKUMA institute» та інші. езультативність цієї роботи є отримані сертифікати. Педагоги беруть участь у різних вебінарах, ознайомлюються з новими нормативними документами МОН України, опрацьовують фахову літературу, обирають веб-сервіси для дистанційного навчання, готують та розміщують власні розробки на сайтах.  Навчання в умовах карантину сповнене позитивом!  Серед педагогів проведено флеш-моби:   декламування віршів Тараса Шевченка, Ліни Костенко, відео опубліковано у мережі Facebook,  на сайті нашого закладу.  
Отже, дистанційне навчання має свої позитивні моменти: діти  навчаються працювати самостійно, виховують у собі силу волі, витримку, бажання до освоєння нового навчального матеріалу та опанування нових  інформаційних технологій.  А серед  недоліків - необ’єктивне оцінювання знань учнів (діти використовують готові домашні завдання, які розміщені  в Інтернеті),   не всі форми і методи вивчення нових тем підлягають  вивченню у формі он-лайн. Адже сучасний ринок освіти пропонує масу можливостей навчатися дистанційно. А з вільним доступом до Всесвітньої мережі Інтернет,  вдосконаленням  інформаційних комунікаційних технологій дистанційна освіта стає можливою і ефективною.  Але   з головних  передумов до такого навчання - бажання наших учнів отримувати  знання.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь