A A A K K K
для людей із порушенням зору
Матусівська громада
Черкаська область, Звенигородський район

Конкурс на заміщення посади керівника Матусівського НВК №2

Дата: 28.02.2019 09:04
Кількість переглядів: 1589

Відповідно до Розпорядження Матусівського сільського голови № 01-04/6 від 28.02.2019 «Про оголошення конкурсу на заміщення посади керівника Матусівського НВК «ЗДО – ЗОШ І-ІІІ ступенів №2»

Оголосити проведення Конкурсу на заміщення посади керівника Матусівського навчально-виховного комплексу «Заклад дошкільної освіти – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 » з 28 лютого по 29 березня 2019 р.

Інформація про Конкурс:

1.Матусівський НВК «ЗДО-ЗОШ І-ІІІ ст..№2» за адресою: с. Матусів, вул.Б. Хмельницького, 257.

2.Керівником закладу освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу педагогічну освіту на рівні спеціаліста або магістра та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний та психологічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

3.Призначення керівників закладів освіти здійснюється засновником за результатами конкурсного відбору шляхом укладання контракту після погодження сесії сільської ради.

4.Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі:

  • заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

  • мотиваційний лист про участь у конкурсі, складений у довільній формі;

  • автобіографію;

  • копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

  • копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);

  • копію трудової книжки, що підтверджує педагогічний стаж;

  • довідку про відсутність судимості;

  • перспективний план розвитку закладу загальної середньої освіти, на посаду керівника якого оголошено конкурс, що повинен містити пропозиції щодо якості освітніх послуг, кадрової політики, матеріально-технічного забезпечення, фінансово-господарської діяльності, освітнього процесу в закладі освіти тощо.

5.Заява про участь у конкурсі та пакет документів подаються особисто до конкурсної комісії у визначений в оголошенні строк.

6.Конкурсний відбір переможця конкурсу здійснюється за результатами:

  • перевірки на знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти, зокрема Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти, а також Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 року № 988-р;

  • публічної та відкритої презентації державною мовою перспективного плану розвитку закладу освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведення та змісту презентації;

  • перевірки професійних компетентностей, що відбувається шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання;

  • перевірки знання законодавства ( письмове тестування ).

7.Іспит складається державною мовою.

8. Документи для участі у конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення за адресою: с. Матусів, вул. Кравченка,7 сільська рада, тел. 0974149808.

 

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ

на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки

функціональних повноважень керівника

закладу загальної середньої освіти

 

1. Право громадян України на освіту (стаття 3 ЗУ «Про освіту»).

2. Мова освіти (стаття 7 ЗУ «Про освіту»).

3. Складники та рівні освіти (стаття 10 ЗУ «Про освіту»).

4. Повна загальна середня освіта (стаття 12 ЗУ «Про освіту»).

5. Організаційно-правовий статус закладів освіти (стаття 22 ЗУ «Про освіту»).

6. Управління закладом освіти (стаття 24 ЗУ «Про освіту»).

7. Права і обов’язки засновника закладу освіти (стаття 25 ЗУ «Про освіту»).

8. Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти (стаття 30 ЗУ «Про освіту»).

9. Освітня програма (стаття 33 ЗУ «Про освіту»).

10. Документи про освіту (стаття 40 ЗУ «Про освіту»).

11. Система забезпечення якості освіти (стаття 41 ЗУ «Про освіту»).

12. Інституційний аудит (стаття 45 ЗУ «Про освіту»).

13. Зовнішнє незалежне оцінювання (стаття 47 ЗУ «Про освіту»).

14. Атестація педагогічних працівників (стаття 50 ЗУ «Про освіту»).

15. Сертифікація педагогічних працівників (стаття 51 ЗУ «Про освіту»).

16. Державні гарантії здобувачам освіти (стаття 56 ЗУ «Про освіту»).

17. Вимоги до освіти та професійної кваліфікації педагогічного працівника закладу освіти (стаття 58 ЗУ «Про освіту»).

18. Органи управління у сфері освіти (стаття 62 ЗУ «Про освіту»).

19. Повноваження центрального органу виконавчої влади у сфері освіти і науки (стаття 64 ЗУ «Про освіту»).

20. Повноваження органів місцевого самоврядування, Верховної Ради Автономної Республіки Крим (стаття 66 ЗУ «Про освіту»).

21. Повноваження органів із забезпечення якості освіти (стаття 67 ЗУ «Про освіту»).

22. Фінансово-господарська діяльність закладів освіти та установ, організацій, підприємств системи освіти (стаття 79 ЗУ «Про освіту»).

23. Етапи реалізації політики у сфері реформування закладів середньої освіти (Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" на період до 2029 року).

24. Основні завдання законодавства України про загальну середню освіту (стаття 2 ЗУ «Про загальну середню освіту»).

25. Державні стандарти загальної середньої освіти (стаття 32 ЗУ «Про загальну середню освіту»).

26. Повноваження закладу загальної середньої освіти (стаття 38 ЗУ «Про загальну середню освіту»).

27. Повноваження педагогічної ради закладу освіти (стаття 39 ЗУ «Про загальну середню освіту»).

28. Трудовий договір (ст.21 КЗпП України).

29. Строки трудового договору (ст.23 КЗпП України).

30. Укладення трудового договору (ст.24 КЗпП України).

31. Підстави припинення трудового договору (ст.36 КЗпП України).

32. Розірвання трудового договору з ініціативи працівника (ст.38 КЗпП України).

33. Розірвання трудового договору з ініціативи власника уповноваженого ним органу (ст.40 КЗпП України).

34. Порядок вивільнення працівників (ст.49-2 КЗпП України).

35. Види відпусток (ст. 4 Закону України „Про відпустки”)

36. Порядок надання щорічних відпусток (ст. 10 Закону України „Про відпустки”).

37. Щорічна основна відпустка та її тривалість (ст. 6 Закону України „Про відпустки”).

38. Педагогічне навантаження (ст. 25 Закону України «Про загальну середню освіту»)

39. Установлення надбавок працівникам закладів освіти (п.4 наказу МОН України №557 від 26.09.2005р. «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»)

40. Установлення доплат працівникам закладів освіти (п.4 наказу МОН України №557 від 26.09.2005р. «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»).

ЗРАЗКИ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ

Ситуація 1

До Вас, як до директора, звернувся місцевий підприємець з пропозицією надати готівкові кошти на встановлення метолопластикових вікон у закладі освіти, який ви очолюєте.

Підготуйте алгоритм дій керівника школи, який, на вашу думку, буде законним для вирішення цієї ситуації.

Ситуація 2

У заклад загальної середньої освіти, який ви очолюєте, звернулася мати учня із письмовою заявою щодо зміни її сину уроків російської мови на уроки мови іншої національної меншини.

Як вирішити цю ситуацію?

Ситуація 3

До Вас, як до керівника закладу, звернувся батько учня з вимогою замінити вчителя (класного керівника), тому що він вважає його некомпетентним.

Які ваші дії?

Ситуація 4

До Вас, як до керівника школи звернувся батько учня 9 класу з вимогою бути присутнім під час проведення державної підсумкової атестації.

Складіть алгоритм ваших дій для вирішення цієї ситуації.

Ситуація 5

Кінець серпня. У кабінет директора школи приходять 15 учнів 10 класу (всього у класі - 28 учнів) і просять призначити класним керівником не Марію Петрівну, а Юлію Іванівну. ( у минулому році на паралелі було три дев’ятих класи, при формуванні десятих класів стало два і зміна класних керівників була неминучою).

Якими мають бути дії керівника школи?

 

Ситуація 6

Кінець першого півріччя навчального року. Другий клас. Класовод працює з дітьми з першого класу на час відпустки по догляду за дитиною.. основної працівниці. Основна працівниця повідомляє про свій намір перервати відпустку по догляду за дитиною і стати до роботи з січня місяця. Батьки звертаються до директора школи з проханням не міняти вчительку, тому що діти до неї звикли.

Які дії керівника школи?

 

Ситуація 7

Молодий педагог не вийшов на роботу без попередження адміністрації, знаходився поза зоною досяжності мобільного зв’язку. Наступного дня прибув на роботу живий - здоровий.

Ваші дії як керівника?

 

Ситуація 8

Делегація від батьків другокласників звернулась до директора школи з проханням перевести у інший клас учня, який порушує дисципліну, обзиває дітей. Мотивуючи свою вимогу тим, що переживають за життя і здоров’я своїх дітей. Поводяться категорично, обіцяють звернутися до органів управління освітою, міської влади.

Які дії директора школи?

 

Ситуація 9

Конфлікт відбувся між молодою вчителькою музики і учнем 6-го класу Ігорем, важким, запальним хлопчиком із неблагополучної сім’ї, який не користується в класі авторитетом. Тривав урок музики, учителька оголосила оцінки за вікторину, проведену на минулому уроці. Ігорю здалося, що вчителька занизила йому оцінку. Він грубо обізвав її та вийшов із класу. Вчителька веліла переказати Ігорю, щоб до неї на урок він більше не приходив.

Як установити нормальні взаємини між учнем і вчителем музики?

 

 

Ситуація 10

Миколка, кмітливий, енергійний і непосидючий п’ятикласник, постійно дратує вчительку своїм базіканням та вертлявістю. Не допомогло пересаджування за першу парту. Дисциплінарні зауваження лише на декілька хвилин заспокоюють пустуна. І ось одного разу, не витримавши перешіптування хлопчика з сусідом, педагог рішуче заявила: „Наступного разу без батька або матері на урок не приходь!” Засмучений п’ятикласник кулею вилетів із класу.

Вчителька звернулася за порадою до вас як до керівника школи. Ваші дії?

 

Ситуація 11

У дівчинки зіпсувалися взаємини з класним керівником. На її уроках Оля не відповідає, на спроби з’ясувати ситуацію говорить грубощі або вперто мовчить. Прохання і вимоги не виконує, порушує дисципліну, причому робить це демонстративно, підкреслюючи свою неповагу до вчительки.

Що б ви порадили вчительці?

 

Ситуація 12

Учень 10-го класу на уроках історії займався з великим небажанням. Учитель не змогла знайти контакт із учнем, часто робила йому грубі зауваження з приводу його ставлення до занять. Учень у відповідь на це навмисно порушував дисципліну. Одного разу він так поводився на уроці, що вчителька попросила його вийти з класу. Учень відмовився виконати прохання вчителя. Тоді вона підійшла до його столу, взяла портфель і викинула в коридор. Учень підійшов до столу вчительки, узяв її сумку і кинув уздовж класу.

Вчителька звернулася до керівника школи за порадою. Ваші дії?

 

Ситуація 13

Директор школи усвідомив, що у педагогічному колективі працює педагог, який має непересічні лідерські здібності і є неформальним лідером у колективі. Тобто є потенційним конкурентом директора школи.

Як правильно вибудувати виробничі відносини з таким педагогом?

 

Ситуація 14

Заступники директора школи мають великий досвід управлінської роботи, але гальмують інноваційні проекти в закладі освіти, при цьому уміють переконливо доводити свою правоту.

Як вплинути на таких заступників?

 

Ситуація 15

Учитель В.В. систематично порушує дисципліну і не виконує своїх професійних обов'язків при потуранні його безпосереднього керівника завуча М.М.. Директор школи знає не тільки про погану роботу В.В., але й про те, що М.М. не явно, внаслідок своєї слабохарактерності чи приятельських стосунків з В.В.., фактично заохочує недобросовісність В.В. чи замовчує її. Безпосередніх, явних причин і зачіпок для покарання М.М. (безпосереднього керівника), начебто немає: покараним повинен бути В.В. (підлеглий). Але водночас директор школи усвідомлює, що в поганій роботі В.В. є значна частка вини М.М.

Кого ж варто більшою мірою покарати?

 

Ситуація 16

Директор школи заходить до класу і бачить на дошці карикатуру на себе. Вона виразна, смішна, об’єктивна. Клас мовчки очікує реакції директора.

Що має зробити керівник закладу?

 

 

Ситуація 17

До вас як керівника школи звертається молода вчителька і повідомляє, що учень 8 класу на уроці обізвав її нецензурними словами.

Як керівнику правильно вирішити дану ситуацію?

 

Ситуація 18

До директора школи звернулися батьки учениці 8 класу з тієї причини, що однокласник їхньої дочки виставив у соцмережі відео, на якому зафіксоване її побиття іншими учнями.

Якими мають бути дії директора у такому випадку?

 

Ситуація 19

Учень третього класу впадає в істерику на уроці, як наслідок травмує себе, вчителька і медсестра вимушені тримати його, щоб він не причинив в подальшому шкоди собі та іншим дітям. Наступного дня батько хлопчика пише скаргу на ім’я директора школи з причини фізичного насилля педагогів над його дитиною.

Ваші дії?

 

Ситуація 20

Територія школи не ізольована від села. Як результат - на території закладу відпочивають мешканці села, розпивають алкоголь, палять цигарки, вигулюють собак.

Яким чином адміністрація школи може домогтися порядку на території школи?

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь